Покупці які шукають для покупки автомобіль, керуються таким терміном як "ринкова ціна", або ж фразами з побаченого "та вон така сама на 1000 дешевше", "її потолок то ...". Чому так? Чи насправді усі авто повинні коштувати саме так як хочуть покупці? Так як вони собі мріють про це? 

Ситуація на нашому ринку досить неоднозначна, і все частіше і частіше, і що далі тим більше, продавці кажуть, що неможуть продати своє авто, яке самі собі обирали або ж їм привозили на замовлення в звязку, що аналогічне пригнане на пів року пізніше авто коштує набагато дешевше. Відразу запитання: невже так за кордоном ціни попадали за якийсь період часу. Однозначно НІ.

 В чому ж справа?   

 Для прикладу розглянемо Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI Trendline, що продається на одному з популярних німецьких ресурсів.

 

  Даний автомобіль взято з розрахунку на те що ціна відповідає так би мовити "дно ринку", тобто по найнижцій ціні у пошуку. А тепер порахуємо скільки буде коштувати даний автомобіль в Україні. Розрахуємо митні платежі, послуги брокера та постановка на облік даного автомобіля.

  Відомий український ресурс розраховує митні платежі даного автомобіля + вартість авто, що складає 7844€ (загальна сума може відрізнятися в залежності від митниця, але ці коливання не значні до 5%). Тобто середня ціна розмитненого авто складає 7800€ + послуги брокера.

 Дальше, додаємо витрати на дорогу, що складаються з пального для автомобіля приблизно мінімум 80€, витрати на готель для того хто везе даний автомобіль орієнтовно 40€ за добу, та дорога в Німеччину за самим авто (а це мінімум якщо везуть по адресу 60-80€), харчування(20€ доба), + транзитні номери та страхування від 95€ до 250€ залежно на скільки днів номера. Додатково, ще експортно-митна декларація(25).  Але, не факт що ви візьмете те авто яке у вас в резерві бо може бути несподіванка з станом авто, а тоді доведеться їхати до іншого авто.

 Отже, на даний момент вартість авто складає 8100 за мінімальними підрахунками. Не забуваємо, що виникають і інші додаткові витрати такі як комісії банку при оплатах, оплата за стоянку на терміналі на митниці, доплати при коливанні курсу Євро, на різні "ксерокси" при проходженні кордону і т.п..

 Також не забуваємо, що людина яка привозить автомобіль бере плату за свої послуги. Не буду писати скільки, адже кожен посередник цінить свою роботу по-різному. Факт тільки такий, що ніхто за просто так це не робить ну і за 100$ теж.

 Отже, мінімальна ціна пригнаного авто складає 8100€, і це без послуг брокера, посередника(якщо він є), постановки на облік в Сервісному центрі МВС( Пенсійний фонд - 3% від митної вартості автомобіля + послуги СЦ МВС(номерні знаки + Свідоцтво реєстрації та огляд експерта, що складає разом 850 грн.)) та сертифіката відповідності. Що на даний момент 8600€ становить при крос-курсі 1.1 9500$ , і це при мінімальних підрахунках.

Для порівняння візьмено оголошення з усім відомого ресурсу з продажу авто.

  Цікаво як так можна отримати таку ціну тут вже в продажі ? Мало того, деякі вже навіть в ціну автомобіля включають заміну моторної оливи з усіма фільтрами, а то й ГРМ.   

  Відповідь на це запитання кожен отримає сам собі. Так, дуже багато недобросовісних продавців, і навіть факт високої ціни не гарантує порядність та чесність, але... повірте що є й багато правильних людей котрим можна довіряти. Хоча все ж таки не забувайте про золоте правило "довіряй але перевіряй", це ж все таки ваші зароблені гроші. Тому, не полінуйтесь перевірити перед купівлею автомобіль, а вже тоді говоріть про ціну. Бо факт є один - стан автомобіля і ціна відповідно стану. 

 Ось і тепер можна подумати чи варто так "кричати" за ринкову ціну, і вимагаючи при цьому ідеальне авто. Вібір за кожним, але як відомо "Дешевий сир, тільки в мишоловці".

  Ах... звісно ж, мало не забув, дехто вірить в фразу "він вже роками їздить і бере по своїх каналах". Можливо, але канал то тепер як не крути для більшої половини це ЗАГАЛЬНОДОСТУПНІ інтернет ресурси.